Οι θαμώνες του εστιατορίου κλειδώνουν τα κινητά τους σε ειδικό χώρο
Ένα εστιατόριο στη Βερόνα προσφέρει στους πελάτες του, αυτό που αποκαλεί ψηφιακή αποτοξίνωση.
Όποιος είναι αρκετά γενναίος για να αποχωριστεί το τηλέφωνό του, το αφήνει σε ένα γραμματοκιβώτιο στην είσοδο και ανταμείβεται με ένα μπουκάλι κρασί.
«Δουλεύω επίσης στον κλάδο της τεχνολογίας», λέει ένας από τους πελάτες του εστιατορίου και εξηγεί: «οπότε για μένα είναι προέκταση του εαυτού μου. Αν αφήσεις τη γυναίκα σου, θα σε ψάξει, όχι όμως το τηλέφωνο, όταν το κλείσεις. Οπότε υπάρχει πάντα ο κίνδυνος να χάσεις κάτι. Στην πραγματικότητα όμως, με κλειστό τηλέφωνο κερδίζεις ελεύθερο χρόνο και χαλάρωση. Έτσι στο τέλος μένουμε με τη γυναίκα μου και αφήνουμε το τηλέφωνο».
Και μια πελάτισσα του εστιατορίου τονίζει: «Υποστηρίζω πάρα πολύ αυτή την ιδέα, γιατί μου αρέσει η επικοινωνία μεταξύ των ανθρώπων. Το να μπορούμε να κοιτάξουμε ξανά στα μάτια και να κάνουμε διάλογο χωρίς να ενοχλούμε ο ένας τον άλλον ή να έχουμε όλη μας την προσοχή στο τηλέφωνο, μου φέρνει χαρά».
Οι ιδιοκτήτες του εστιατορίου έχουν βάλει στόχο να κάνουν τους ανθρώπους να αλλάξουν τις συνήθειές τους, τουλάχιστον κατά τη διάρκεια του φαγητού τους.
Όπως λένε στην αρχή οι πελάτες τους δεν ήταν πρόθυμοι να εγκαταλείψουν τα κινητά τους.
«Επιπλέον, πελάτες από άλλα τραπέζια μιλούν μεταξύ τους, επειδή δεν έχουν το τηλέφωνο γυρίζουν, ανταλλάσσουν λίγα λόγια για το πιάτο ή κάτι άλλο, επειδή δεν μπορούν να τραβήξουν φωτογραφία το πιάτο», λέει ένας από τους ιδιοκτήτες, ο Federico D`Erchia, ενώ ο έτερος ιδιοκτήτης Angelo Lella, προσθέτει: «Δεν είναι καλό όταν το τηλέφωνο γίνεται σαν ναρκωτικό. Γιατί δυστυχώς έχει αρχίσει να γίνεται πραγματικός εθισμός και οι άνθρωποι, αντί να ζουν την πραγματική ζωή, ζουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό νομίζω ότι είναι ένας από τους μεγάλους περιορισμούς της τεχνολογίας».
Το μενού είναι επίσης ασυνήθιστο.
Τα πιάτα φέρουν τα ονόματα των κατοίκων μιας πολυκατοικίας: ο κατάσκοπος, ο διαχειριστής, η τρελή γυναίκα ή οι άνθρωποι του πρώτου ορόφου.
Όλα αυτά για να ενθαρρύνουν την κοινωνικοποίηση μεταξύ των πελατών του εστιατορίου.
Πηγή Euronews